Select Page

Reistrend; authentiek heeft de toekomst!

Reistrend; authentiek heeft de toekomst!

Dit geldt vooral voor de Generatie Y. Volgens het VRIJ katern van de Telegraaf zien we volgend jaar dat reizigers, nog meer dan voorheen, de overbekende bezienswaardigheden en attracties links laten liggen, en kiezen voor wat zij zien als authentieke, ongepolijste en echte ervaringen. De mobiele technologie maakt dit allemaal mogelijk. De verborgen pareltjes van heinde en ver worden namelijk meteen via social media met de hele wereld gedeeld. Met een paar tikken zijn we op de hoogte van wat er lokaal speelt, bijvoorbeeld een dance-event, een straatfestival, een lokale kookles of een getalenteerde kleermaker in een minder bekend deel van de stad. Weer een hashtag verder, en we kunnen van dit lokale geheim een ‘nieuw fenomeen’ of zelfs een ‘bekende persoonlijkheid’ gemaakt hebben.

About The Author

Leave a reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Share This